Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~monczura4 | użytkownik

imię i nazwiskoArdea adresŻory zarejestrowany14.12.2008 @10:10:55 ostatnio na stronie15.01.2017 @19:59:29

Większość czasu spędzam na szukaniu tematów na kolejne rysunki, szkice, obrazy... Nie przestaję marzyć. Nie zwracam uwagi na tych, którzy nie traktują mnie poważnie- marzenia i sztuka to mój sposób na życie.

Zapraszam na stronę mojego portfolio http://ardea4.wix.com/ardea-art

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.ardea-art.pl/ Gadu-Gadu11852152
digarty213 komentarze1494 posty na forum73

komputer / sprzęt
Nikon D5100

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Lornat    14.04.2016 @17:10:10
A dziękować za łapki w górę
_______
Nawet jak się człowiek za bardzo nudzi, to można coś podziałać
~Furyroad    30.03.2016 @13:07:28
czesc.. no ja w sumie probuje rozeznać się w temacie czy tutaj cos takiego jak warsztaty digitalu funkcjonują bo sam chciałem cos takiego zorganizować i szukam ludzi, którzy by chcieli taka inicjatywę podjąc.. w sensie uczestniczyć w tym i czynnie to rozwijać.. uczestnicze w takim czyms we Wrocławiu i widze ile taka wymiana doświadczenia i wspólna praca daje dlatego mysle o czymś takim w okolicy katowic bo stąd jestem.. a skoro czegoś takiego tutaj jeszcze nie ma to warto by było to zacząć.. szukam chętnych na razie.. jakbyś znała jeszcze kogoś kto byłby zainteresowany to daj znac .. myśle że warto się w to zaangżowac zwłaszcza ze właśnie tego jeszcze w tym regionie nie ma.. pozdrawiam
~anka29    25.01.2015 @15:22:55
Nie rysuje tak dobrze, aby mnie obserwować , ale dzieki .
~boromir8    13.10.2014 @14:47:38
thanks
~geecko    06.10.2014 @20:21:26
dziękuję
~ryba1    27.09.2014 @20:59:46
Dziękuję również Moniko Z tym wymyślaniem to chodzi o to żeby się właśnie prawie wcale nad niczym nie zastanawiać. A odwzorowanie rzeczywistości tak jak się ją widzi to też wielki czad! To fajnie bo czasem wcale nie trzeba jej niczym poprawiać
~rudynka    06.10.2013 @19:27:43
dziękuję ślicznie!
~Endzeit    24.08.2013 @11:12:10
Spróbuję Jak mi się uda to dam znać Ale pogoda musi się poprawić jak na razie :P:D
_______
Szumy, brak ostrości.. i co z tego... Ważne że to nie jedna wielka plama, wystarczy spojrzeć z innej perspektywy i mamy fajne zdjęcie!!!
~Endzeit    23.08.2013 @17:29:31
P.S , fajna galeria. Świetnie rysujesz... Podoba mi się ..
_______
Szumy, brak ostrości.. i co z tego... Ważne że to nie jedna wielka plama, wystarczy spojrzeć z innej perspektywy i mamy fajne zdjęcie!!!
~Endzeit    23.08.2013 @17:27:38
Kwestia wprawy Zobaczysz Ja cały czas się uczę :P Dzięki , i pozdrawiam
_______
Szumy, brak ostrości.. i co z tego... Ważne że to nie jedna wielka plama, wystarczy spojrzeć z innej perspektywy i mamy fajne zdjęcie!!!
~biakuia    28.05.2013 @19:31:17
No co ja poradzę xD Dzięki
~biakuia    07.05.2013 @15:53:58
rozweselił nie rozbawił xD bo od Ciebie :D
~biakuia    07.05.2013 @14:22:32
haha ale mnie rozweselił twój komentarz
Dziękuję Ci bardzo
~boromir8    28.04.2013 @16:14:21
A dziękuję bardzo za komentarz i obserwację ^_^
~Karolina158    19.11.2012 @16:55:23
Dzięki,dzięki i jeszcze raz dzięki . !!! Piękne . ! I na pewno mi pomoże . ! ;D Kochana jesteś .. Pzdr. z Wałcza .
~Karolina158    15.11.2012 @15:27:47
Naprawdę . ?? Zrobiłabyś to . ? Ojejku .. to strasznie miłe .. ;D Byłabym Ci strasznie wdzięczna . ! Super stronka .
~forrest777    15.11.2012 @08:47:17
Dziękuję
btw śliczne te Twoje koniki
~Karolina158    14.11.2012 @22:03:00
Aaaa .. ale i tak śliczny . Hymm .. ja nw jak mam robić oczy .. chyba kredkami ołówkowymi będę robić . a co tam,a nuż się uda . Pozdrawiam .
~Leibra    19.10.2012 @08:33:34

Jeśli chciałabyś poczytać sobie o trochę innym spojrzeniu na Anioły i Demony to zapraszam do mnie
Miłego czytania w wolnej chwili.
http://www.digart.pl/zoom/7165388/Rozdzial_I.html
~gregor00    14.07.2012 @14:57:52
Garrus jest świetny, super postać. Trzymam bardzo mocno kciuki i czekam na rezultat
~Shaan    03.06.2012 @18:19:54
Bo te stroje, zasadniczo, nie mają koloru. To po prostu prześwity na tło
_______
W świecie iluzji...
~Shaan    01.06.2012 @13:14:12
Witam, witam
_______
W świecie iluzji...
~frik27    13.04.2012 @15:21:12
Masz królewskie marzenia
~femefatale    13.09.2011 @18:22:02
mam CIe w obserwowanych wiec nie musisz mi dziekowac za oceny:D
~WolfWood    05.09.2011 @12:30:24
hehe, no nie mogłem się powstrzymać
pozdrawiam
1 2 3 4 5 6 ... 20 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt